HomeContactSitemap

BTL

Вже більше 10 років компанія «Дік-арт» надає послуги з організації різноманітних BTL-акцій по Західній Україні. Більшість цих акцій спрямова на ознайомлення споживачів із новою продукцією, підвищенням лояльності та впізнавонасті бренду і, звичайно ж, збільшення обсягів продажів. Але є в арсеналі компанії і креативні btl-акції.

Складовими успішності btl-акцій компанії  «Дік-арт» є велика база та ретельний відбір промоутерів, детальний інструктаж учасників активностей, жорсткій контроль їх роботи та наявність системи штрафів, надання різноманітних форм звітності та контроль ефективності. Велика увага приділяється питанням вибору місця та часу проведення акції, адже це впливає на ефективність акції загалом, яку ми вам гарантуємо. Окрім цього, компанія «Дік- Арт» візьме на себе всі питання організації та проведення акції із адміністрацією тої чи іншої локації проведення активностей.

 

На сьогодні відділ btl-активностей компанії Дік-арт може запропонувати Вам проведення дегустацій, семпленгів,  ліфлейтинг, horeca та багато іншого.

 

Дегустації – акції спрямовані на стимулювання  придбання продукції споживачами, під час акції потенційним споживачам надається можливість ознайомитись із якостями товару та його смаковими властивостями.

Ліфлейтинг – масове поширення листівок  з інформацією про продукт, послугу  чи подію у місцях  великого скупчення людей. Цей вид акції  проводять спеціально натреновані промоутери,  він дає можливість проінформувати споживачів про характеристики, особливості і специфіку різних товарів, а також залучити покупців продукції, що випускається конкуруючими брендами. Даний вид акції дозволяє не лише охопити велику кількість потенційних споживачів, але і налагодити з ними особистий контакт. Ліфлейтінг — це можливість зацікавити цільову аудиторію, а не просто мовчки «розіпхати по людях» рекламні листівки чи буклети.

Семплінг- маркетингова акція з безкоштовної роздачі зразків, тестерів, аксесуарів і розхідних матеріалів до  основного продукту.  Види семплінгу:  Pack swap – обмін напівпорожніх пачок аналогчного товару на повні пачки рекламованого (сигарети, жувальні гумки); Dry sampling – покупцеві розповідають про продукт і надають зразок товару в меньшій упаковці (тестер), додому; Wet sampling – пропозиція споживачам спробувати продукт (сир, сік, ковбасу що) безпосередньо у місці продажу.

 

BTL-акції  для сегменту HoReCaє нестандартними маркетинговими акціями, які мають свій індивідуальний стиль та особливості, свій набір промоматріалів та вимоги до брендінгу.Сегмент Horeca (це абревіатура, яка утворилася з початкових букв англійських слів Hotel, Restaurant і Cafe,) представлений барами, готелями, нічними клубами, кафе, ресторанами і іншими підприємствами «гостинного» бізнесу.Але при цьому це дуже гарний сегмент для реалізації сміливих маркетингових акцій різних форматів. Адже знаходячись в такому закладі, клієнт відчуває себе розслабленим, він доброзичлевий і схильний спокійніше сприймати рекламні пропозиції.

Компанія «Дік-Арт» допоможе Вам розробити концепцію такого заходу та організувати її  «під ключ», задіявши в акціях  промоторів та хостес модельної зовнішності, з високим рівнем комунікабельності, які зможуть проявити особисту ініціативу та оперативно приймати рішення в нестандартних ситуаціях чи володіють багатьма мовами.

Нашими послугами вже вже скористалися багато українських та  міжнародних компаній.

Головна превага компанії в тому, що ми пропонуємо комплексну реалізацію btl-проектів "під ключ":   від розробки концепції акції до виготовлення промоформи,  отримання дозволу на проведення акції, надання професійних супервайзерів, написання промотекстів та проведення тренінгу для промоторів, а також технічного забезпечення.

Отже, не баріться – звертайся за телефоном: +38 (032) 235-77-88